Cellgift; (Läs Cellgåva) Nr 3 idag....


Mitt livselexir....
~~~~~~~~

Dagens dos av Herceptin och Navilbine nr3. Sov 4 timmar efter behandlingen idag,
men är vid gott mod och skrattar ofta. Imorgon är jag pigg igen!



Lycka är att finnas till och kärleken övervinner allt!


Kära Gud (du kan ju vara en hon åxxå)
~~~~~~~~~~~~~~
Ge mig styrka
att orka
ta emot
denna gåva
länge än
.
den gåvan
som
gör mig
FRISK IGEN
.
den gåvan
som
gör mig
STARKARE
.
den gåvan
som
gör mig
HEL IGEN
...
Livet 
har gett
mig
~
gåvan
att känna
~
gåvan
att skratta
~
gåvan
att röra mig
~
gåvan
att ge
~
gåvan
att ta emot
~
gåvan
att ÄLSKA
~
gåvan att
ÄLSKAS
~
gåvan
att förlåta
~
gåvan att
få vara frisk
tills jag
blev sjuk...

~
~
... men främst
gåvan att
vara tacksam
för det jag har

~~
~~~~~~
~~~~~~~~~~~~



Glimmer of Hope....

Kommentarer :

#1: Kia (ängeln Simons mamma)

Du är verkligen helt otrolig Anne.Du är en fantastisk människa som kan ge andra i din situation en rejäl styrka i rätt riktning.Positivitet i allt det tunga ger en glädje som du besitter.Tusen kramar Kia

skriven
#2: Therésa

HEJA HEJA!

skriven
#3: Anonym

Jag älskar din blog. Altid välskriven- oavsett vad du delar med dig.En underbar blog med vackra bilden - och ord.

Lycka til med behandlingen.

Kjempe-klem fra ingrid

skriven
#4: Cornelia

du har en bra blogg, nu när jag hittat den går jag in lite då och då. Din styrka och din enerigi. Tack för att du delar med dig.

många kramar till dig



skriven
#5: carolin

Du är helt otrolig!

Och du har en fantastisk blogg...Tack att du delar med dig...

Kram

Carolin.

skriven
#6: Happy

Instämmer i kören.

Din inställning, din positivitet lyser som en stark sol.

Det är en talang du besitter tror jag ler.

Så härligt att du kan skratta mitt i alltihopa. Viktigt!!!

Stor kram och fortsätt ta dig igenom det hela steg för steg.

Tänker på dig.

skriven
#7: Annelie J

Jag följer dig och önskar dig allt gott ! Du inspirerar och dina bilder får mig ofta att le. Kram från Annelie

skriven

Kommentera inlägget här :