The power is back....

Känner att jag har mer energi idag och känner mig mer positiv än igår.
Tack så hjärtligt för era skickade kraftsamlingar, det stärker alltid!

Har varit på gymmet idag igen och tränat enligt schema som sjukgymnasten gett mig.
Har kommit igång riktigt ordentligt med träningen och jag börjar se resultat.
Går mellan 30-60 minuter med pumpstavar varje dag utom gymdagen.

En tillstymmelse till midja och lite fastare kropp tycker jag mig skymta, inte illa.
Ska väga och mäta mig den 31 januari så det är några dagr kvar att gå mot målet.
Framför allt så känner jag mig mycket piggare och då vill man ju fortsätta.

Efter träningen idag ville jag ha in våren så jag köpte ett gäng olika blommor
och arrangerade själv hemma, mycket roligare så tycker jag.

 

 

 

 

Nä, nu dags att sätta fart.

Ska till väninnan på nystartad bokcirkel tillsammans

med ett gäng tjejer.

 



Kommentarer :

#1: jonna

Ha en trevlig kväll anne :-D

skriven
#2: Sandra

Hej. Jag bara måste skriva till dig, din blogg och dina tankar och ditt liv har jag läst om ett tag. Jag följde din dotters blogg, hennes pojkväns och sen din. Du är så stark och du inspirerar mig till att ta mig vidare. Jag förlorade min mamma som trettonåring i en sorts cancer och nu min pappa. Att läsa dina tankar om denna sjukdom, att se hur du rest dig lite mer för varje månad det ger mig en styrka och ett lugn. Ville bara säga att jag tror på dig fullt ut i allt du skriver och jag vet att du kommer bli frisk. /Sandra

skriven
#3: Kia (ängeln Simons mamma)

Blommor är läkande och uppfriskande Anne.Känner att varje gång en ny bukett tulpaner köps hem så får jag energi.Imorgon blir det vita tulpaner,me like.Kram till dej fina du.Kia

skriven
#4: Marie

Härligt att du känner dig piggare och lite gladare, och du har rätt, att blommor förknippas med våren och det är väl det vi alla behöver så här vinterstid, lite mer ljus och lite vårkänslor, även när vi känner oss nere och ledsna, du inspirerar, och du är en förebild, tack för att du delar med dig....Kramar

skriven
#5: Hanna

Härligt att du känner dig piggare. Fina blomarrangemang du gjort.

skriven
#6: Maja (MariaS/Ske-å)

Krispigt! fräscht med denna vårprakt, och jag ser att du har en syster till mina Ironfairys! de är sååå älskvärda och fina-jag har fem stycken å de får förgylla mitt köksfönster med sin charm=)

Kram idag åxå!

skriven
#7: Josefin

Hur mår du? Du har inte bloggat på några dagar!

Kram Josefin

skriven
#8: Elle

Hej!

Jag tycker att du är helt underbar! Läste din artikel i kollega. Hade jätte gärna velat mejla dig.

Min mejl står här, du får även gärna ta bort inlägget efter du läst det.

En stor underbar kram!

skriven
#9: Ingrid

Hej!

Det är så många gånger jag tänkt att jag ska skriva till dig, men inte lyckats formulera mig. Ända sedan jag läste maddes blogg, som berörde mig så med hennes styrka, hennes mod och hennes enorma drivkraft. Är själv 22 år och jag beundrar den människa som Madde är, både på jordelivet & nu där hon nu är i oändligheten. Har själv valt att utbilda mig till ssk så jag kan jobba med ungdomar som har det tufft i sjukdomar. Jag vill bara säga att jag beundrar även dig så enormt och trots att jag inte känner dig, så vet jag att du ger mig och många andra motivation, drivkraft & jag tror på dig. Fortsätt och du kommer bekämpa idioten som inte har rätt till din kropp, fortsätt leva och vara. stor kram och styrka till dig!

skriven
#10: Anne

Tack fina underbara ni! Bloggar igen imorgon...har varit i fjällen och åkt skidor med darlingen. Igår fick jag cellgifter igen. Jag mår för övrigt jättebra! Kärlek och frisk luft är medicin <3

skriven

Kommentera inlägget här :