Vill bara säga hej i sommaren

Nu är det sommar och sol ibland, mulet ofta och regn desto mer, men
det gör mig inget för då kan man variera, anpassa aktiviteterna till vädret.

När det regnar kan man pyssla utan att ha dåligt samvete för att man inte är
ute i solgasset.

När solen skiner kan man med fördel sitta under  parasollet och virka, läsa,
dricka en svalkande isdrink eller så...

Jag mår bra just nu tack o lov. Har fått nya mediciner, Taxol i torsdags och fortsatt
med Herceptin som jag fått i ett par års tid nu.
Vet inte än hur kroppen svarar mot medicinen men nästa vecka blir dos 2 och  två
dagar före dotters bröllop dos 3, så vi får se tiden an.

Jag utnyttjar den postivia tiden med att umgås med familj, vänner och pysslar, läser
och cyklar,promenerar och en massa annat.

Vill önska er alla en underbar sommar för min har börjat väldigt bra!





Midsommar vid stugan med älskling och familj.


Mys i stugan...



Puss & kram till er alla ute i sommarsverige.
Gör sommaren till din oavsett väder och vind.

Livet är här och nu
hur det blir avgör bara du
oavsett väder har du ett liv
ta vara på det
var kreativ
få ditt hjärta att slå
av nya saker så passa på
att göra något oväntat
något du inte gjort förut
vad som helst

gå naken ut i ösande regn
eller plaska barfota i en vattenpöl

Slå på P1, lyssna på sommarprataren
man lär sig mycket av det, att lyssna
på andra, inte bara på sig själv.

Gör en barkbåt eller en flygande drake

Klä ut dig till prinsessa, det gorde jag igår...


Lekte med systrarnas barn på bibblan igår...de klädde ut mig


Prins L 5 år och prinsessan L 3,5 år. oj vad kul vi hade!



Må så gott, nu ska vi på utflykt,
först mot Ljungskile sen får vi se...dit näsan pekar.



Kommentarer :

#1: Bea

Åh jag önskar av hela mitt hjärta att du ska få en fortsatt fantastisk sommar.

Tack för dina visa ord som talar direkt till min själ!

<3 <3 <3

Varm kram från Bea

skriven
#2: Anna

Längesen jag kommenterade. Ville bara säga att du är jätte fin på fotot. Du är en person jag ser upp till. En som ser positivt på tillvaron. Önskar en fin dag när bröllopet är planerat :) Kram och glad sommar!

skriven
#3: Susanne

Vilka fina bilder!

skriven
#4: Elisabet Roslund

Kraaaaam Anne Kraaaaam........

skriven
#5: yasmine modell mamma och fru

ha en fin kväll

skriven
#6: Annelie

Hej Anne! Bästa sommarhälsningar och all lycka till dig och din familj. Vilken glädje med Christines stundande bröllop.Du skriver alltid så fint och bilderna du bjuder på är underbara.

Stor kram från Annelie

skriven
#7: Anne

Hej Annelie,

Kul att höra av dig och hoppas att du mår bra. Tänker ofta på dig och de tjejer vi lärde känna på Mösseberg. Det är stort att få möta nya människor som går igenom samma sak. Du finns ofta i mina tankar och vi fick på två veckor lära känna varandra väldigt intensivt. Hoppas att få träffa dig igen snart.



Detsamma gäller Elisabet Roslund. Vi åker ner till Skåne på semestern och då vill jag gärna träffa dig också.

Du har följt mig genom alla år via bloggen men vi har aldrig haft tillfälle att träffas.



Jag ringer dig när vi är på väg så får vi se om ni är hemma. Detsamma gäller dig Annelie...vi kanske kan ta en fika när vi är på väg neråt.



Stor kram till er båda <3

skriven
#8: Elin

Vad du är vacker på bilderna! Riktigt strålande!

Jag hoppas att du hittade en fin peruk så att du får känna dig så snygg som du är!

Trevlig sommar!

skriven

Kommentera inlägget här :