Grattis på 24-årsdagen älskade änglabarn <3



I thought time would ease the pain.....

....but it will never be easier......


Grattis älskade änglabarn Madeleine,
grattis till en älskad lillasyster,
som firar 24-år idag,
i himlen.

Vi är med dig,
i tanke
själ och
hjärta,
idag och
alla andra dagar
så länge vi lever.

Vi sjunger för dig på jorden
och änglarna sjunger för dig i himlen.




Självporträtt som Madeleine skissat, sitter på kylskåpet. Puss hjärtat!

Idag har vi gjort fint vid din grav
och Inga-Lill kom förbi med blommor också,
många tänker på dig just idag hjärtat.




Kommentarer :

#1: Therese

Grattis ängla-Madelene! Några extra tankar går till dig idag här nere på jorden. Kanske min pappa springer på dig där i himlen och ger dig en extra kram från oss. Jag hoppas det! <3

skriven
#2: Cornelia

Vad fin hon var, er Madeleine. Vilken fin sång och hon sjunger så bra...kramar

skriven
#3: Anita

Tänker extra mycket på dig idag, Madde. Solen fortsätter stråla på din dag! Lyssnar på din fina sång och stämma, du fortsätter ge...



Kram var du än är!

skriven
#4: Elisabet Roslund

Många varma tankar, många tårar............

skriven
#5: Kia (ängeln Simons mamma)

GRATTIS!!!Madde.Visst skulle du vara här på jorden och firat idag men jag vet att Simon och alla andra änglabarn och ungdomar firar dej med musik,sång och fluffig änglatårta idag.Visst är det extra tufft när barnens födelsedagar kommer Anne?Men vi kämpar.

Hoppas att du mår ok ändå.Kram Kia

skriven
#6: mona

Så vackert, så starkt, men så sorgligt! Varma tankar till dig, Anne. Kram från en bloggläsare!

skriven
#7: Elin

Detta är min favorit låt med Madde! Hur hon bara ger allt i refrängen gör att hon låter som en riktig stjärna! :) Dock kommer nog alltid hennes första framträdande i skolan i 9:an när hon sjöng den där Whitney Houston låten (om jag inte missminner mig)vara det mest häftiga jag hört. Mest för att man inte hade någon aning om exakt hur grym röst hon hade! :)

Ta hand om dig Anne! :) Många kramar

skriven
#8: Anne

Tack fina ni!!!

Tack Elin,

Jag minns den kvällen som om den var igår när Madde sjöng i 9:an. Jag hade aldrig hört henne sjunga för det gjorde hon bara i smyg och på skolan sjöng hon fantastiskt och jag kände mig sååååå dum...hur kunde jag missa detta, att hon har en underbar röst!



Men hon var hemlig, visade vad hon kunde när hon själv ville....inte när mamma var hemma och lyssnade, inte ens på gymnasiet ville hon sjunga hemma...bara inför (större) publik. Så hon tränade när jag jobbade och ibland så smög jag in när jag hörde hennes röst genom dörren. Då och bara då lyckades jag fånga hennes ljuva sångröst.



Då levde hon även ut som aldrig förr, när hon stod på scen, det var som att se en helt annan person och så är det ofta med artister och skådepelare....



Är sååå innerligt tacksam att vi filmat henne under gymnasietiden, det betyder allt.

skriven
#9: Linna

åå du har så rätt i att man ska fira dom alltid.

jag blir så glad av dina tankar!!

grattis till ÄnglaMadde! och jag har en liten önskning, Lilla Madde, när min farfar fyller 81 i sommar får du gärna sjunga en bit för honom där i himlen!! ♥



skriven
#10: S

Grattis finaste ÄnglaMadde! Idag sjunger du nog ikapp med dina änglavänner. Jag började läsa din blogg när du var sjuk, och du hade en sådan enorm energi, envishet och klokhet. Grattis igen! :)

skriven
#11: Tina

Fina fina Anne. Jag är ju in här o läser då o då, och kommer på mig själv att bli orolig då du inte uppdaterat på ett tag......men så skönt att läsa om din Sthlm-resa och allt det goda som finns i ditt liv, oxå.....



Kram och ha en skön vecka

skriven
#12: michaela

Grattis i efterskott madde, tänker på dig anne, men i våra hjärtan lever hon alltid kvar och där försvinner hon inte. Ni är båda två, och även christine enormt starka. :) Kram

Svar: Tack Michaela, visst är det så att hon försvinner aldrig så länge vi minns att hon en gång funnits här hos oss fysiskt. I mitt hjärta lever hon för alltid. Kram på dig <3
Pysseltokig optimist

skriven

Kommentera inlägget här :