Dags för sista vändan till Borås då....

Nu kör vi de fyra sista dagarna med strålning i Borås.
Jag kommer att klara även de sista dagarna, för
det har gått så bra förra veckan.
idag får vi även tala med läkaren, men jag
vet inte vad han har att säga, så min
kärlek kommer ner i eftermiddag och är med mig.
 
 
I torsdags var jag och bästa väninnan Anita i
Fritsla och där på Textil & Råvarulagret hittade jag
en massa fina saker. Den som inte varit där, åk dit!
Denna vackra ljusänel fic följa med mig hem.
Den skyddar, ger ljus och är vacker att se på.
 
Allt börjar med en tanke....
...jag vet att allt blir bra....
Kärlek!
 
 
 
 
 
 
 
Taggar: bröstcancer, cancer, her-2 positiv bröstcancer;

Kommentarer :

#1: Lottie Anderbern

Tack Anne! För dina ord och att du är du och finns på din blogg. Tänkte på dig idag på Borås lasarett och hur modig du är. Hjälpte mig och mitt egna besök där idag. Fantastiska människor, effektiva och duktiga gjorde röntgen, ultraljudet och sticket till en bra upplevelse. Jag hade lyckan med mig och är en"vätskeblåsare". Med fyra st fastrar med bröstcancer som alla dog före 38-års ålder så trodde jag att det var min tur nu. Vet att det var längesedan den sista fastern dog , (1980), och att forskningen gjort stora framsteg, men i hjärnan är man inte alltid logisk. Kommer att tänka på dig varje dag denna vecka och sänder en tanke varje gång jag tänder ett ljus. Tack och lycka till! Håller tummar och tår!

skriven
#2: Annika

Åh, jag önskar jag hade bara en mikrometer av din styrka, du starkamodiga kvinna! Nästa vecka börjar jag min FEC och jag är skräckslagen över hur det ska bli. Hoppas jag blir lugnare efter informationsmötet på fredag. All lycka i fortsättningen!!!

skriven
#3: Anne

Hej Annika,
Förstår dig till 100%. Det känns alltid otäckt med det som är okänt och i detta fall också starka mediciner. Första beh. Brukar vara läskig, sedan vänjer man sig och när det gått några ggr så blir det en vana.
Ska själv få FEC igen efter strålningen. Andra omgången för mig. Fick för 2 år sedan omgång 1. Lycka till nu, det är värst innan allt startar och du kommer att klara detta. Kram

skriven
#4: Kia (ängeln Simons mamma)

Önskar dej allt gott!!Nu ska det väl räcka med all skit du har genomgått.....ha det så bra du kan.Kram Kia

skriven

Kommentera inlägget här :