Tack för alla braiga tips!

Jag kommer att göra om sidan, men helgen går fort när man har roligt.
Imorgons ka jag till Borås på röntgen inför strålningen som startar 19/9.
Det finns så många duktiga därute som gör så snygg design på sina bloggar,
men har ni något bra användarvänligt tips på webbdesign sida som jag kan
använda. Jag förstår inte mycket av alla htmlkoder och css-koder,
och hur man ska göra, men jag vill lära mig och blogg.se har inte många
roliga som man kan använda.
 
Åtestår bara att designa en själv som passar min personliget, så ha tålamod.
 
...och ge mig gärna tips på sidor jag kan hämta färger, mönster där valmöjligheterna
är fler.
 
Jag kanke är naiv, men kan andra göra en egen sida med ny design så kan väl jag.
 
Jag vill göra en blogg där mina intressen och ämnen jag skriver om
kommer fram på ett roligt sätt, ja ni fattar...
 
 
Puss o kram på er!
 

Kommentarer :

#1: Kia(ängeln Simons mamma)

Hej Anne,hoppas att allt går bra i Borås.Blev glad när jag såg att du hade en bild i ett av dina inlägg på en "stickad bil" (urban knitting)Den har en kompis och fd anställd hos mej en gång i tiden gjort.Josephine har stickat värmande kläder till statyer och lyktstolpar.T.o.m en lång,lång halsduk till vårt Rådhus.En cykel har också blivit klädd.Jättehäftigt.Kram Kia

skriven
#2: Ingrid

Jag heiar på dig - varje dag ! Borås blir säkert bra. Så får vi bara träffas en annan gng.
Klem Ingrid

skriven
#3: Happy

Hej Anne!
Tog en lång bloggpaus.
Kikar in här.
Men NEEEEEEEJ, vad händer.
Vad faaaan.
Nu håller jag tummar och tår för att du ska komma till England snabbt som blixten och få dundermedel. Så ÄR det bara.
Skickar jordens största kram till dig som kämpar på. Du är så vacker, så stark och så inspirerande i dina ord och bilder.
Största kramen
Happy

skriven

Kommentera inlägget här :