Käre nån...!

Hej igen alla stadiga bloggläsare och iblandläsare!

Det har varit sååååå skönt att inte blogga, så jag funderar starkt på att sluta.
Inte för att jag sett det som något tvång, tvärtom, men jag skriver alltmer sällan
av den anledningen att jag har fullt upp med annat.
 
Det i sig är ju positivt, men jag får se hur det blir med den saken.
Kanske hösten gör att jag sitter mer vid datorn, när regnet piskar och
blåsten viner utanför fönstret.
 
Sommaren har varit HELT MAKALÖST FANTASTISK!
 
Vårt bröllop var det mest underbara jag upplevt under mina 48 år, förutom födda barn
och liknande milstolpar i livet.
 
Allt det underbara som hände på vårt bröllop vill jag hålla privat, det är så
viktigt för mig att alla happenings under vigsel och bröllopsfesten får bo i mitt hjärta
och i allas hjärtan som delade dagen med oss., nästan 100 personer gav oss så många
vackra minnen för livet. Vilka fantstiska vänner och familj vi har! Allt var så superlyckat,
och vädret var enastående vackert och varmt.
 
OK, lite kan jag bjussa på....
Festen hölls i ett gammalt charmigt sädesmagasin från 1800-talet precis vid Vänerns strand.
Segelsällskapet håller till alldeles intill och vi hade mingel och bubbel på bryggan och en
musiker spelade till minglet innan middagen. Även brudskålen hölls på bryggan.
Vi hade catering som fungerade fantastiskt bra och maten var jättegod!
En dag när jag har mer tid ska jag ge er lite pysseltips inför bröllop som jag skapade.
 
Stora delar av sommaren före bröllopet gick åt till planering och pyssel inför vår stora dag,
i stugan där vi vartit hela sommaren. Och efter bröllopet har vi njutit en vecka på Öland,
bara tagit det lugnt, umgåtts med familj och sett oss omkring. Resa utomlands blir det i höst
för jag lämnar inte Sverige på sommaren, särskilt inte denna fantastiskt varma, härliga då
t om jag badat i ljummet vatten.
Jag är en riktig badkruka och badar inte om det är under 22 C  i vattnet.
 
Nåväl...ska skriva lite mer snart, ska inte vänta för länge och berätta om mitt
hälsotillstånd. Men här bjussar jag på en bild efter att vi är vigda.
 
Jag och min underbara man vigda 2013-07-27. Foto: Gösta Bergström
 
Tjolahopp!...nu ska jag ta en promenad i solen och röra på kroppen lite.
 
 
 

Kommentarer :

#1: Camilla

Vill gärna höra mer om bröllopet och få pysseltips!
Jättehärligt kort på er!!

skriven
#2: Susanne

Låter jättehärligt! Hoppas att du väljer att fortsätta blogga, men du ska självklart göra vad som känns bäst för dig!

skriven
#3: Titti Ahlin Göthberg

Sånt vackert par ni är! Önskar er all lycka i världen!
Älskar att läsa din blogg så jag hoppas du bara pausar! :-)

skriven
#4: Kia (ängeln Simons mamma)

Vilket underbart foto på er.Gör en jätteförstoring...snyggt på väggen.Ha det så mysigt....denna sommaren har varit helt fantastisk.Kram Kia

skriven
#5: Hanna Karlsson

Nej, jag vill inte att du slutar blogga. Jag tycker om att kika in här och få läsa om allt du företar dig. Men givetvis ska du göra det som känns bäst för dig själv.
PS. Ni är jättefina! DS

skriven
#6: Elisabet Roslund

Så fina ni är!!!!
Kraaaam

skriven
#7: Lan

Vilken vacker klänning! Tack för att du bjussar på bild. Ha d fortsatt fint!

skriven
#8: Titti

Först; ni är verkligen lyckliga och fina på bilderna! Man kan inte missta sig på det!
Andra; du kan ju absolut INTE sluta blogga heller! Vi är många som tycker om att läsa om dig och de dina. Jag hoppas också att vi kan ge dig lite support och styrka genom cyberlinorna när det känns som värst. Ta en paus, lev i nuet ett tag och kom tillbaka när du känner att du vill berätta något för oss för vi väntar på dina uppdateringar. :) Egentligen tror jag att vi alla har ett behov att släppa lite av den bubblande luft vi har inom oss, många har inte förmågan att skriva, andra inte tid och det finns många som inte vågar. Ha det bäst och njut av den "nygamla" kärleken som förstärks (faktiskt!) av en ring! Det är många gånger roligare och tryggare att vara "fru" än "fröken". ;)

skriven

Kommentera inlägget här :