Härlig vår och sommar till mötes....

Tack alla underbara människor för gratulationerna!
 
Bröllop är verkligen speciellt på alla sätt, en stor glädje och hopp
finns inbakat i den känslan.
Vi planerar för fullt och har många kära vänner till hjälp på olika sätt.
Utan våra vänner skulle vi nog inte orka dra i ett så stort kalas, så
vi är oerhört tacksamma att ha så många fina människor omkring oss.
 
Checklistorna börjar bockas av och de viktigaste sakerna är klara.
Präst
Kyrka
Festplats
Musik/Band
Mat
Inbjudnningarna
Klänning (nästan klart)
Logistikschema
Placeringskort
 
Ja, visst är det massor av pyssel kvar, men vi har haft roligt tillsammans,
jag och min blivande med det vi hittills gjort klart och nu lämnar vi över en stor
del av förberedelserna till våra toasmaster/toastmadame och värdar.
De är fantastiska på att hitta på saker, så det kan inte annat än bli kanonbra!
 
Längtar såååå, men njuter även av resan dit.
 
Till helgen ska vi njuta av Stockholm igen tillsammans med goda vänner,
de som också är våra värdpar på bröllopet.
 
Och vi ska tjoa ihop på Friens Arena på fredag kväll.....
För då spelar Bruce Springsteen igen. Första gången för mig dock.
Har inte varit någon fan på det sättet men upplevelsen kommer att bli rolig
i goda vänners lag. Så ikväll styr kosan till KH.
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: eva linder

Läser din blogg och vill önska hjärtliga grattisar till bröllopet.
Ps Har du varit hos någon Medium,och fått kontakt med Din Ängladotter?
Det gjorde jag ,när min mamma dog.Det kändes skönt att få kontakt,då gjorde inte saknaden lika ont./kram Eva

skriven
#2: eva linder

Läser din blogg och vill önska hjärtliga grattisar till bröllopet.
Ps Har du varit hos någon Medium,och fått kontakt med Din Ängladotter?
Det gjorde jag ,när min mamma dog.Det kändes skönt att få kontakt,då gjorde inte saknaden lika ont./kram Eva

Svar: Hej Eva,ja jag har haft kontakt med medium för att få någon form av bekräftelse och det som hände vill jag hålla privat, men det var ett trösterikt möte.
Pysseltokig optimist

skriven

Kommentera inlägget här :